In oktober 2025 heb ik deze mooie S4 mogen kopen, op inruil van een Golf R Variant. Lang opzoek geweest naar de juiste Audi S4 B9, deze beviel mij het beste van alle, de jongens van Auto Studio (Breda) nu Beesd hebben mij een goede indruk nagelaten. Fijn zaken doen met een leuke mede ondernemer! En in 2026 hebben hun van mij weer een Volkswagen Caddy overgenomen. Alles is super transparant in deze onderneming, gericht op een echte autoliefhebber! Gabriël
Vanmiddag een superleuke Fiat 500C gekocht bij Autostudio Beesd. Had zelf een auto om in te ruilen en de deal was snel gesloten. Voor die tijd al via de app contact gehad en de ontvangst door Abe was vriendelijk. Ben erg tevreden met de afhandeling van de koop en kan dit bedrijf zeker aanraden. Dank aan Abe.
Ik heb nu een maand mijn auto, ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben door het bedrijf. Vriendelijk en klantgericht. Ook de nazorg is erg goed. Mijn wagen had nog een update nodig en dit is zonder enkele moeite verholpen, ook zonder kosten een leenauto gekregen om de update te laten uitvoeren. Dit zie je eigelijk nergens meer! Complimenten!